Groepslessen

Groepstraining Fitness

Elke dinsdag en donderdag is er gratis groepstraining voor onze leden in de fitness. En wel op volgende momenten:

  • van 11 tot 13u
  • van 18u30 tot 20u30

Leer op een correcte manier te trainen en laat je motiveren door een geweldige groepssfeer!

Yoga

ClubJoy Yoga® is geschikt voor een brede doelgroep ongeacht leeftijd, niveau en geslacht.

Voordelen:

• Oefeningen om te ontspannen, ook voor thuis.

• Meer balans in je leven.

• Je krijgt nieuwe energie.

• Vermindering van rug- en gewrichtsklachten.•

Resultaten:

• Verbetering van je coördinatie, flexibiliteit en kracht.

• Spierversterking van boven- en onderlichaam.

• Tijdens de les verbrand je ongeveer 350 calorieën.

Dit is een training waarmee je werkt aan je lichaam en geest. Tijdens een les wisselen ontspanning en inspanning elkaar af. De yogaoefeningen hebben als doel de spieren sterker en langer te maken, maar geven je toch een ontspannen gevoel. Je focus ligt op het goed uitvoeren van die ene oefening, totdat je deze onder controle hebt. Je verlaat de les met een leeg hoofd, een gezond lichaam en nieuwe energie.

Pump

Pump is een work out van een uur waarbij je alle belangrijke spiergroepen traint, onder begeleiding van een instructeur en met behulp van een barbell. pump is geschikt voor elk persoon: voor beginners, regelmatige sporters of ervaren sporters. De intensiteit kan je zelf bepalen door de keuze van lichte of zwaardere gewichten.

Een typische pumples is als volgt opgebouwd:

warming-up (om het lichaam in beweging te krijgen, wordt er gestart met lichte gewichten)
training (elke spiergroep komt aan bod, waaronder borst-, rug-, schouder- en buikspieren)
cooling-down (rekken en strekken van de spieren om het risico op spierpijn te verkleinen)

Pump is een krachtles die je spieren een mooie shape geeft, je algehele conditie verbetert en je stofwisseling (vetverbranding) versnelt.

STRONG by Zumba

Strong by Zumba is een bootcampachtige workout.
Een combinatie van HIIT training met krachttraining,
met eigen lichaamsgewicht, geleid door opzwepende muziek.

Het is een pittige les met hoge calorieverbranding en is ideaal voor iemand
die gaat voor spierversteviging (armen, benen, billen en buik) en conditieverbetering.

Tijdens de les laat de instructor je voor elke beweging ook modificaties zien,
waardoor jij zelf kunt kiezen of je de makkelijkere of de moeilijkere variant neemt.