Groepslessen

Trampoline Bounce

De nieuwste fitnesshype is nu ook overgewaaid naar Sooofit.

Met Trampoline Bounce krijg je een intensieve en leuke work-out op mini trampolines. Je werkt aan je conditie, versterkt je spieren en het is fun! Omdat de trampoline de schokken opvangt, is dit ook een low impact les.

De lessen zijn razend populair, dus inschrijven is de boodschap.

Pump

Pump is een work out van een uur waarbij je alle belangrijke spiergroepen traint, onder begeleiding van een instructeur en met behulp van een barbell. Bodypump is geschikt voor elk persoon: voor beginners, regelmatige sporters of ervaren sporters. De intensiteit kan je zelf bepalen door de keuze van lichte of zwaardere gewichten.

Een typische pumples is als volgt opgebouwd:

warming-up (om het lichaam in beweging te krijgen, wordt er gestart met lichte gewichten)
training (elke spiergroep komt aan bod, waaronder borst-, rug-, schouder- en buikspieren)
cooling-down (rekken en strekken van de spieren om het risico op spierpijn te verkleinen)

Pump is een krachtles die je spieren een mooie shape geeft, je algehele conditie verbetert en je stofwisseling (vetverbranding) versnelt.

Op maandag geeft personal trainer Nancy Farzan de Pump, op woensdag geven we de Les Mills BodyPump.

Zumba Fitness

Zumba Fitness is een complete work out op ritmische muziek, niet alleen Latijns Amerikaanse maar ook hedendaagse muziek.  Zumba Fitness werkt spierverstevigend, vetverbrandend en is daarbovenop ook erg leuk!

Onze spring-in-het-veld Jessy Ferauche motiveert je om een uur lang het beste van jezelf te geven!

Vive

Vive is een ideale les voor beginners. Het is een low impact weerstandstraining die heel populair is in onze club. Je traint er niet alleen je conditie mee, maar ook je spieren en core.